Mjesto održavanja:Područna privredna komora Banja Luka, Đure Daničića 1/II
Vrijeme održavanja: 11.05.2017. god. (četvrtak) od 09.00 do 15.30 časova
Područna privredna komora Banja Luka organizuje 11.05.2017. godine (četvrtak) u vremenu od 09.00 do 15.30 časova, seminar „Upravljanje vremenom i produktivnost“.
Cilj seminara je da, kroz predavanje i vježbe, naučimo kako da upravljamo vremenom, da spoznamo vlastite nedostatke i probleme vezane za upravljanje vremenom, da naučimo određivanje prioriteta, planiranje vremena, te kako da identifikujemo i promijenimo svoje loše navike vezane za upravljanje vremenom, radi lakšeg obavljanja poslova.
Primjenom principa upravljanja vremenom, naučiti kako sa manje stresa, povećati produktivnost i kvalitet rada na poslu i kod kuće.
Biti u stanju efektivno i efikasno upravljati vremenom je osnova za upravljanje ličnim i organizacijskim performansama.
Ciljna grupa: Ovaj seminar je namijenjen poslovnim ljudima i profesionalcima koji su zainteresovani da nauče kako efektnije i efikasnije da upravljaju svojim vremenom.
Idealan je za nove ali i za iskusne menadžere koji trebaju da nauče nove metode upravljanja vremenom u radu sa svojim podređenim kao i za one koji za druge obavljaju posao a uslovljeni su vremenom i rokovima.
Ovaj seminar je velika podrška u razvoju vještina i karijere.
Pogram seminara:
Osnove upravljanja vremenom
Problemi kod upravljanja vremenom
Kradljivci vremena
Delegiranje
Obrazac upravljanja vremenom
Ključni principi upravljanja vremenom
Alati , vrijednost i svrha alata za upravljanje vremenom
Dnevnik aktivnosti, akcioni plan, kontrolne liste radnih zadataka i dr.
Individualni projekti za unapređenje upravljanja vremenom
Ovaj seminar ima opciju „Pitajte stručnjaka“, što znači da možete postaviti konkretna pitanja iz oblasti upravljanja vremenom u smislu kako da riješite određene situacije koje Vam se stalno dešavaju i oduzimaju Vam dragocjeno vrijeme.
Zašto prisustvovati ovom seminaru?
Zato što ćete nakon odslušanog seminara, biti u mogućnosti da:
-Navedete ključne rezultate i ciljeve efikasnog upravljanja vremenom
-Procjenite svoje stavove o Vašem odnosu prema vremenu i upravljanju vremenom
- Aktivirate svoj dnevnik evidencije vremena, koji pomaže u utvrđivanju trošenja vremena
- Prepoznate uobičajene uzroke odlaganja izvršavanja određenih obaveza i identifikujete načine za otklanjanje sopstvenih navika u vezi sa odlaganjem
- Navedete ključne atribute efikasnih /SMART/ ciljeva i prepoznate značaj uspostavljanja ličnih i profesionalnih ciljeva
- Identifikujete ključne principe upravljanja vremenom (organizacija, određivanje prioriteta i planiranje)
- Identifikujete vrijednost i svrhu alata za upravljanje vremenom, uključujući i sisteme planiranja (dnevnike aktivnosti, akcione planove, kontrolne liste radnih zadataka...)
- Razlikujete osnovne karakteristike akcionih planova i listi zadataka,
- Identifikujete korake u procesu delegiranja
- Identifikujete strategije za odnos prema svakodnevnim zadacima i smetnjama kao što su e-mail, telefonski pozivi i druge vrste prekidanja radnih aktivnosti
- Kreirate listu smjernica za planiranje efikasnih sastanaka.
Partner u obuci: „Publika Konsalting“, d.o.o., Banja Luka
Predavač: Nenad Kozić, konsultant
Materijal: Obezbijeđen je radni materijal koji pokriva sadržaj seminara.
Sertifikati: Polaznici dobijaju potvrdu da su odslušali seminar.
Prijavljivanje : Ispunjene prijave trebaju stići do 10.05. Informacije o načinu prijavljivanja i kotizaciji nalaze se u prijavi za seminar (prilog).
PRILOG: PRIJAVA ZA SEMINAR