Подручна привредна комора Бања Лука у сарадњи са ГИЗ-ом „EU ProLocal“
организовала је 13.06.2017. семинар Дигитални маркетинг који је први семинар у Комори који је обрађивао ову тему која се потврдила као врло актуелна с обзиром на одзив и велики број учесника.
Овај семинар имао је за циљ да укаже на значај дигиталног маркетинга који преузима примат у оглашавању у односу на традиционалне начине оглашавања и да истакне његове предности као што су: нижа цијена, мјерлијвост ефеката, кориштење друштвених мрежа, двосмјерна комуникација са клијентима и флексибилност. У све то нас је увјерио млади али искусни предавач , Един Халиловић, дигитал маркетинг менаџер и власник „Lilium Digital Communication,LТD Lоndоn, који је својим модерним приступом теми и презентацији допринијео квалитети семинара.
Учесници семинара, а међу њима бројни власници и директори компанија, стручњаци маркетинга и продаје, креатори и корисници оглашавања и дигиталног маркетинга, били су више него задовољни свиме што су чули те су предавача као и сам семинар оцијенили врло високом оцјеном. Такође су исказали жељу да прошире своје знање у овој области било кроз обуке и семинаре или директним ангажовањем.
На крају семинара учесницима су додијељени сертификати.