Позив за доставу понуде за припрему и провођење процеса ко-креације у оквиру Програма иновација пројекта D-CARE

05.03.2022


Predmet: Poziv za dostavu ponude za pripremu i provođenje procesa ko-kreacije u okviru Programa inovacija projekta D-CARE

 

Poštovani,

Molimo Vas da dostavite ponudu za pripremu i provođenje procesa ko-kreacije koji predstavlja dio Programa inovacija projekta D-Care.      
Ponude dostavite najkasnije do 15. marta 2022. godine do 16 sati na milenal@bl.komorars.ba, poštom ili lično u Komoru u ulicu Branka Ćopića 6, Banja Luka.

Područna privredna komora Banja Luka realizuje Projekat D-Care „Razvoj, testiranje i validacija modela pametne njege u Podunavlju u svrhu razvoja socijalnih inovacija, unapređenja vještina i preduzetnistva” koji je usmjeren na uspostavljanje međunarodne mreže saradnje koja će u devet država Podunavlja osmisliti, testirati i primjeniti model inovativnog okruženja za obrazovanje lica starijih od 55 godina, kako bi se olakšalo stvaranje i primjena pametnih usluga njege (smart care services) koje će ojačati i integrisati regionalne sisteme socijalne i zdravstvene zaštite.

Tokom projekta D-CARE, Područna privredna komora Banja Luka i Grad Prijedor su osnovali živu laboratoriju nazvan Smart Care Lab RS s ciljem pružanja podrške razvoju pametnih usluga u njezi i zdravstvu u Srpskoj. To je jedna od osam takvih samoodrživih mreža za saradnju zainteresovanih strana u Podunavlju koje razvijaju, testiraju i ocijenjuju inovativna, efektivna i primjenjiva rješenja u njezi i zdravstvu i tako kreiraju nove poslovne prilike i radna mjesta.

Prva akcija Smart Care Laba RS započeta je u novembru 2021. a podrazumijeva Program inovacija koji, između ostalih, provodi i ko-kreativni razvoj inovativnih ideja koje su podržane Programom. Pravila Programa inovacija se nalaze u prilogu.

Ko-kreaciju je potrebno provoditi u skladu sa Strategijom Smart Care Laba te koja se nalazi u prilogu.

Proces ko-kreacije ili zajedničkog stvaranja treba da okupi više zainteresovanih strana i projektnih partnera kako bi zajedno radili na razvoju i poboljšanju četiri inovativna rješenja koja su odabrana u prethodnoj fazi Programa inovacija u BiH kroz javni poziv. Područna komora i Grad Prijedor će obezbjediti učešće zainteresovanih strana relevantnih za implementaciju proizvoda, odnosno krajnje korisnike koji će kasnije biti kupci, organe koji regulišu prodaju i upotrebu određenog rješenja, kao i predlagače rješenja. Ko-kreacija treba da bude provedena tako da oni daju svoje doprinose već tokom procesa razvoja kako bi proizvod/usluga bio prilagođen potrebama korisnika i na taj način generisao značajnu tražnju, bio u skladu sa zakonskim i regulatornim zahtjevima, i stoga ne bi predstavljao probleme tokom lansiranja na tržište, te da istovremeno bude interesantan kao poslovna prilika.

Ko-kreaciju je potrebno provesti najkasnije do 15.4.2022.

Na kraju procesa ko-kreacije, pružalac usluge će izraditi Izvještaj o ko-kreaciji u skladu sa obrascem koji će mu biti blagovremeno predočen.

Ponuda mora da sadrži:

  • reference stručnog lica ili više njih koji će provoditi proces ko-kreacije (relevantnim će biti uzete samo one reference koje se odnose na primjenu metodologija koje su u vezi sa programima podrške razvoja inovacija i razvoja poslovnih ideja u okruženjima koja uključuju više helixa i uz primjenu metoda za grupni rad);
  • finansijsku ponudu sa rokovima izvođenja;
  • kratak sinopsis o načinu realizovanja procesa ko-kreacije, iz kojeg je moguće vidjeti način rada, potreban materijal i način ostvarivanja ciljeva, te vremenski raspored aktivnosti, prema narednoj tabeli:

Aktivnost – kratak opis

Nosilac aktivnosti

Vrijeme izvođenja i trajanje

Napomena

analiza prijava

 

 

 

izrada plana ko-kreacije

 

 

 

inicijalni sastanci sa nosiocima ideja

 

 

 

radionice

 

 

 

priprema izvještaja

 

 

 

 

Stručno lice je obavezno pripremiti materijal za radionicu shodno predloženom sinopsisu. Komora obezbjeđuje laptop, prostor, pametnu tablu, zakuske, blokove za pisanje, sitan kancelarijski pribor i flipchart. Stručno lice može da obezbedi dodatne štampane ili elektronske materijale koji mogu da pomognu u ostvarivanju ciljeva aktivnosti, ali svi takvi materijali moraju biti originalni i sa poštovanjem autorskih prava. Projekat D-CARE ne snosi nikakvu odgovornost za distribuciju neovlašćenih materijala koje dostavio pružalac usluge. Radni jezik u aktivnostima i u komunikaciji biće lokalni jezik, osim dostavljanja Izveštaja koji će biti pripremljen na engleskom jeziku.

Obaveza projektnog konzorcijuma D-CARE je da pripremi obrazac za izradu Izvještaja o ko-kreaciji i da iskoristi sadržaj Izvještaja za unapređenje projektnih izlaza i postignuća

Odabrani pružalac usluge ima obavezu da dizajnira proces ko-kreacije, planira aktivnosti, koordiniše aktivnosti uz administrativnu pomoć Komore i Grada Prijedora, priprema materijale za učesnike osim gore navedenih koje će obezbjediti Komora, nadzire provođenje ko-kreacije, nadzire provođenje sastanaka, komunicira sa učesnicima, kanališe rad ka ciljevima i priprema Izvještaj na engleskom jeziku.

Područna komora administrativno podržava proces uz podršku Grada Prijedora, obezbjeđuje angažman zainteresovanih strana, donosi konačnu odluku o učesnicima, nadzire primjenu principa projekta D-CARE i provođenje Smart Care Lab Strategije i usvaja Izvještaj, te plaća stručnu pomoć u dogovorenom iznosu nakon usvajanja Izvještaja.

Izabrani ponuđač će biti pozvan na dogovor i definisanje ugovornih obaveza. Nacrt Ugovora o pružanju usluga se nalazi u prilogu.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

Ukoliko niste zainteresovani, molimo Vas da nas obavijestite.

Povoljnijom će biti smatrana ona ponuda koja u većoj mjeri ispuni naredne uslove:

  • ponuđač ima iskustvo u sličnim aktivnostima u BiH,
  • ponuđač govori engleski jezik,
  • ponuda ne prelazi budžet raspoloživ za provođenje ko-kreacije,
  • ponuđač poznaje procedure provođenja projekata u okviru EU programa podrške,
  • ponuđač poznaje inicijative slične živim laboratorijama u BiH ili okruženju.

 

Nabavka se vrši za potrebe projekta koji je finansiran iz donatorskih sredstava te Vas molimo da uzmete u obzir da ćete u slučaju da bude odabrani, usluge biti plaćene bez uključenog PDVa. Dvije originalne fakture biće potrebno nasloviti na Područnu privrednu komoru Banja Luka – projekat D-CARE, u kojima u dijelu u kojem je iskazan PDV stoji PDV (17%) = 0.00 KM.

Takođe, na fakturi se mora nalaziti i izjava: “Oslobođeno od plaćanja PDV-a u skladu sa članom 29. stav 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost - Potvrda IPA II MFT Kontrolni broj: 10-17-1-2528-2/21“

U prilogu Vam dostavljamo i Potvrdu za oslobađanje od plaćanja uvozne carine, PDV-a pri uvozu robe i za oslobađanje od plaćanja PDV-a i drugih indirektnih poreza pri nabavci dobara i usluga u BiH u okviru projekta koji se finansira iz IPA II Fonda u skladu sa Okvirnim sporazumom IPA II (Sl. glasnik BiH – Međunarodni ugovori 6/15).

Prema “Instrukciji o postupku ostvarivanja carinskih i poreskih oslobađanja u skladu sa Okvirnim sporazumom između BiH i Komisije Evropskih zajednica o pravilima saradnje koja se odnosi na finansijsku pomoć BiH u okviru pružanja pomoći putem Instrumenata pretpristupne pomoći (IPA)” (Sl. glasnik BiH 74/11), nabavke u projektima finansiranim IPA instrumentom su oslobođene od plaćanja PDV-a.

U nadi da ćemo uspostaviti kvalitetnu saradnju, srdačno Vas pozdravljamo.

 

mr Aleksandar Ljuboja, sekretar Komore

Prilozi:

- Pravila Programa inovacija

- DT221 Smart Care Lab Strategy

- Nacrt Ugovora o pružanju usluga

- Potvrda IPA II MFT Kontrolni broj: 10-17-1-2528-2/21