Predmet: Poziv za dostavu ponude za pripremu i provođenje procesa ko-kreacije u okviru Programa inovacija projekta D-CARE
Poštovani,
Molimo Vas da dostavite ponudu za pripremu i provođenje procesa ko-kreacije koji predstavlja dio Programa inovacija projekta D-Care.
Ponude dostavite najkasnije do 15. marta 2022. godine do 16 sati na milenal@bl.komorars.ba, poštom ili lično u Komoru u ulicu Branka Ćopića 6, Banja Luka.
Područna privredna komora Banja Luka realizuje Projekat D-Care „Razvoj, testiranje i validacija modela pametne njege u Podunavlju u svrhu razvoja socijalnih inovacija, unapređenja vještina i preduzetnistva” koji je usmjeren na uspostavljanje međunarodne mreže saradnje koja će u devet država Podunavlja osmisliti, testirati i primjeniti model inovativnog okruženja za obrazovanje lica starijih od 55 godina, kako bi se olakšalo stvaranje i primjena pametnih usluga njege (smart care services) koje će ojačati i integrisati regionalne sisteme socijalne i zdravstvene zaštite.
Tokom projekta D-CARE, Područna privredna komora Banja Luka i Grad Prijedor su osnovali živu laboratoriju nazvan Smart Care Lab RS s ciljem pružanja podrške razvoju pametnih usluga u njezi i zdravstvu u Srpskoj. To je jedna od osam takvih samoodrživih mreža za saradnju zainteresovanih strana u Podunavlju koje razvijaju, testiraju i ocijenjuju inovativna, efektivna i primjenjiva rješenja u njezi i zdravstvu i tako kreiraju nove poslovne prilike i radna mjesta.
Prva akcija Smart Care Laba RS započeta je u novembru 2021. a podrazumijeva Program inovacija koji, između ostalih, provodi i ko-kreativni razvoj inovativnih ideja koje su podržane Programom. Pravila Programa inovacija se nalaze u prilogu.
Ko-kreaciju je potrebno provoditi u skladu sa Strategijom Smart Care Laba te koja se nalazi u prilogu.
Proces ko-kreacije ili zajedničkog stvaranja treba da okupi više zainteresovanih strana i projektnih partnera kako bi zajedno radili na razvoju i poboljšanju četiri inovativna rješenja koja su odabrana u prethodnoj fazi Programa inovacija u BiH kroz javni poziv. Područna komora i Grad Prijedor će obezbjediti učešće zainteresovanih strana relevantnih za implementaciju proizvoda, odnosno krajnje korisnike koji će kasnije biti kupci, organe koji regulišu prodaju i upotrebu određenog rješenja, kao i predlagače rješenja. Ko-kreacija treba da bude provedena tako da oni daju svoje doprinose već tokom procesa razvoja kako bi proizvod/usluga bio prilagođen potrebama korisnika i na taj način generisao značajnu tražnju, bio u skladu sa zakonskim i regulatornim zahtjevima, i stoga ne bi predstavljao probleme tokom lansiranja na tržište, te da istovremeno bude interesantan kao poslovna prilika.
Ko-kreaciju je potrebno provesti najkasnije do 15.4.2022.
Na kraju procesa ko-kreacije, pružalac usluge će izraditi Izvještaj o ko-kreaciji u skladu sa obrascem koji će mu biti blagovremeno predočen.
Ponuda mora da sadrži:
- reference stručnog lica ili više njih koji će provoditi proces ko-kreacije (relevantnim će biti uzete samo one reference koje se odnose na primjenu metodologija koje su u vezi sa programima podrške razvoja inovacija i razvoja poslovnih ideja u okruženjima koja uključuju više helixa i uz primjenu metoda za grupni rad);
- finansijsku ponudu sa rokovima izvođenja;
- kratak sinopsis o načinu realizovanja procesa ko-kreacije, iz kojeg je moguće vidjeti način rada, potreban materijal i način ostvarivanja ciljeva, te vremenski raspored aktivnosti, prema narednoj tabeli:
Aktivnost – kratak opis |
Nosilac aktivnosti |
Vrijeme izvođenja i trajanje |
Napomena |
analiza prijava |
|
|
|
izrada plana ko-kreacije |
|
|
|
inicijalni sastanci sa nosiocima ideja |
|
|
|
radionice |
|
|
|
priprema izvještaja |
|
|
|
Stručno lice je obavezno pripremiti materijal za radionicu shodno predloženom sinopsisu. Komora obezbjeđuje laptop, prostor, pametnu tablu, zakuske, blokove za pisanje, sitan kancelarijski pribor i flipchart. Stručno lice može da obezbedi dodatne štampane ili elektronske materijale koji mogu da pomognu u ostvarivanju ciljeva aktivnosti, ali svi takvi materijali moraju biti originalni i sa poštovanjem autorskih prava. Projekat D-CARE ne snosi nikakvu odgovornost za distribuciju neovlašćenih materijala koje dostavio pružalac usluge. Radni jezik u aktivnostima i u komunikaciji biće lokalni jezik, osim dostavljanja Izveštaja koji će biti pripremljen na engleskom jeziku.
Obaveza projektnog konzorcijuma D-CARE je da pripremi obrazac za izradu Izvještaja o ko-kreaciji i da iskoristi sadržaj Izvještaja za unapređenje projektnih izlaza i postignuća
Odabrani pružalac usluge ima obavezu da dizajnira proces ko-kreacije, planira aktivnosti, koordiniše aktivnosti uz administrativnu pomoć Komore i Grada Prijedora, priprema materijale za učesnike osim gore navedenih koje će obezbjediti Komora, nadzire provođenje ko-kreacije, nadzire provođenje sastanaka, komunicira sa učesnicima, kanališe rad ka ciljevima i priprema Izvještaj na engleskom jeziku.
Područna komora administrativno podržava proces uz podršku Grada Prijedora, obezbjeđuje angažman zainteresovanih strana, donosi konačnu odluku o učesnicima, nadzire primjenu principa projekta D-CARE i provođenje Smart Care Lab Strategije i usvaja Izvještaj, te plaća stručnu pomoć u dogovorenom iznosu nakon usvajanja Izvještaja.
Izabrani ponuđač će biti pozvan na dogovor i definisanje ugovornih obaveza. Nacrt Ugovora o pružanju usluga se nalazi u prilogu.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.
Ukoliko niste zainteresovani, molimo Vas da nas obavijestite.
Povoljnijom će biti smatrana ona ponuda koja u većoj mjeri ispuni naredne uslove:
- ponuđač ima iskustvo u sličnim aktivnostima u BiH,
- ponuđač govori engleski jezik,
- ponuda ne prelazi budžet raspoloživ za provođenje ko-kreacije,
- ponuđač poznaje procedure provođenja projekata u okviru EU programa podrške,
- ponuđač poznaje inicijative slične živim laboratorijama u BiH ili okruženju.
Nabavka se vrši za potrebe projekta koji je finansiran iz donatorskih sredstava te Vas molimo da uzmete u obzir da ćete u slučaju da bude odabrani, usluge biti plaćene bez uključenog PDVa. Dvije originalne fakture biće potrebno nasloviti na Područnu privrednu komoru Banja Luka – projekat D-CARE, u kojima u dijelu u kojem je iskazan PDV stoji PDV (17%) = 0.00 KM.
Takođe, na fakturi se mora nalaziti i izjava: “Oslobođeno od plaćanja PDV-a u skladu sa članom 29. stav 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost - Potvrda IPA II MFT Kontrolni broj: 10-17-1-2528-2/21“
U prilogu Vam dostavljamo i Potvrdu za oslobađanje od plaćanja uvozne carine, PDV-a pri uvozu robe i za oslobađanje od plaćanja PDV-a i drugih indirektnih poreza pri nabavci dobara i usluga u BiH u okviru projekta koji se finansira iz IPA II Fonda u skladu sa Okvirnim sporazumom IPA II (Sl. glasnik BiH – Međunarodni ugovori 6/15).
Prema “Instrukciji o postupku ostvarivanja carinskih i poreskih oslobađanja u skladu sa Okvirnim sporazumom između BiH i Komisije Evropskih zajednica o pravilima saradnje koja se odnosi na finansijsku pomoć BiH u okviru pružanja pomoći putem Instrumenata pretpristupne pomoći (IPA)” (Sl. glasnik BiH 74/11), nabavke u projektima finansiranim IPA instrumentom su oslobođene od plaćanja PDV-a.
U nadi da ćemo uspostaviti kvalitetnu saradnju, srdačno Vas pozdravljamo.
mr Aleksandar Ljuboja, sekretar Komore
Prilozi:
- DT221 Smart Care Lab Strategy
- Nacrt Ugovora o pružanju usluga
- Potvrda IPA II MFT Kontrolni broj: 10-17-1-2528-2/21